Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside. Hvis du ikke siger "nej tak til cookies", antager vi, at du accepterer vores cookie politik.

Se vores cookiepolitik

Hvordan bruger vi Cookies?

Når du besøger vores hjemmeside, bliver der lagt en cookie på din computer. En cookie er et lille stykke tekst, der gemmes på din computer, telefon eller hvad du bruger til at surfe Internettet med. Cookies har mange anvendelsesmuligheder, men bruges grundlæggende til at gemme informationer om dig på din computer.

Vi opfordrer dig til at acceptere de cookies vores website anvender, da de hjælper os til at forbedre brugeroplevelsen for dig og mange andre.

Sådan sletter du cookies og afviser dem fremover

Vi håber, at du vil tillade de cookies vi sætter, da de hjælper os med at forbedre websitet.

Ønsker du alligevel ikke at modtage cookies fra dette website kan du klikke "nej tak til cookies".

Hvis du ønsker at ændre din beslutning om brug af cookies, kan du klikke ”Slet cookies”.

 

Hvis du sætter din browser op til at nægte cookies, skal du være opmærksom på, at der kan være funktionalitet på forskellige websites, der ikke virker.

Luk
 

Booking

Når man reserverer Salen til et arrangement.

Du kan booke et arrangement i Kometen 2 år frem, og det betaler sig at være tidligt ude.
Booking skal enten foretages på foreningsportalen: http://booking.hvidovre.dk/netinterbook/ eller ved at sende en mail til Hvidovre Kommunes Lokalebooking på mailadressen lokale@hvidovre.dk.

Hvis dit arrangement kræver megen opstilling/forberedelse bedes du booke dagen før også. Husk også at booke cafekøkkenet, hvis I skal vaske op bagefter.
Når du booker, skal du oplyse kontaktperson med telefonnummer og E-mail og hvad arrangementet går ud på – foredrag, fest, generalforsamling, musik, boksning eller raketopsendelse. Derudover gerne et slag på tasken om hvor mange I bliver.
Bookingsystemet er ikke lavet specielt til os, så der er ikke felter specielt til det; men skriv det hvor du vil – bare det står der.
Når du har booket, modtager du godkendelse/afslag fra os.

Lån af salen er gratis for anerkendte foreninger i Hvidovre. Men tager man entré til arrangementet, anses det for et kommercielt arrangement og der skal derfor betales normal leje, også selvom arrangøren er en anerkendt forening.

Salen kan også lejes af private eller til kommercielle formål. Ring eller mail for at få et prisoverslag.

Senest 6 uger før

skal vi vide besked om arrangementet
Vi vil gerne vide :
Hvornår I vil ind i salen og forberede tingene.
Hvornår arrangementet starter.
Hvornår arrangementet slutter.
Hvornår I er helt ude af salen - Hvis I har lavet en egentlig tidsplan, vil vi da gerne have en kopi.
Hvad indeholder arrangementet - oplægsholdere, spørgsmål fra salen, levende musik, aktiviteter på gulvet ?
Hvilken opstilling skal I bruge i salen - Hvor mange stole og borde, hvor meget scene, dansegulv ? 
Hvad behøver I af teknik - mikrofoner, lys, projektor m.v. ?

Det er vigtigt, at I giver os god information, så vi kan planlægge de nødvendige forberedelser.
Der er en del hjælp at hente under Hvordan bruger man salen.

 

På dagen for arrangementet.

Der skal være 1-2 navngivne personer, der er ansvarlige for at afholde arrangementet.
Der skal underskrives en driftjournal.
Der er altid en tekniker til stede under hele arrangementet, og dennes anvisninger skal følges.